De Country music stad Nashville

13 juni 2018 - Chattanooga, Tennessee, Verenigde Staten

Een lekker ritje naar DE country en music stad Nashville. Het was snikheet de afgelopen 2 dagen en bij aankomst in het hotel 's middags eerst even uitgepuft in de zeer welkome airco van het hotel. We hadden dit hotel, dat ligt aan de andere kant van de rivier en het centrum, voor de prijs. Hotelprijzen in of nabij het centrum zijn zo niet normaal duur, al gauwzo een 300/400 per nacht. Wij hadden 2 nachten in de planning. Gelukkig hadden ze een oud shuttle busje die tot een uur of 7 in de avond reed van en naar het centrum, superhandig. En er was een voetgangersbrug  over de rivier die je kon nemen, maar in de avond was dat wat minder omdat je ook enorme donkere parkeerplaatsen over moest.

Maar goed we zijn laat in de middag in de hitte toch met de shuttle (busje komt zo..) de boel gaan verkennen. Rondlopen op de Honkey Tonk Row, een straat met allemaal bars/restaurants met live country/blues muziek is echt een belevenis. We zijn al gauw bij BB King's bar/restaurant een hapje en een drankje gaan doen. Superleuk met de live muziek en ook nog heerlijk gegeten. Daarna nog wat rondgelopen en terug naar het hotel.

De volgende dag weer zo een 34 graden, snik wat heet, vol goede moed op pad gegaan naar het Country en Music Museum. Wat een belevenis, de hele geschiedenis van de muziek in een prachtig gebouw. Ook daarna nog rondgelopen en de stad een beetje verkend gelukkig plakten onze schoenzolen nog net niet aan het asfalt vast..... Deze keer met flinke trek een goede pizatent opgezocht en tjonge wat was de piza lekker. Met de hotel shuttle weer op tijd terug gegaan en nog een paar uurtjes zitten nagenieten bij het hotel en de volgende dagplanning/route een beetje doorgenomen.

Zo zijn we nu op het moment beland in Chattanooga, zo een 200km ten zuiden van Nashville. Onze eerste overnachting richting de oostkust. Morgen ongeveer 4 uurtjes rijden naar Commerce, een plaats van niks, maar met een outlet naast het hotel, dus morgen even kjken of we nog wat koopjes kunnen vinden. Nu even niks meer te melden, dus gegroet...